Saturday, September 27

bile sabar dah tepu..

nape saya suke g opis?
sbb saya nk hbskan sem7 saya.:/
sbb saya bole usya2 kdai kek kat bawah.:P
sbb saya boleh bersihkan mata saya.XD

tapi....
siapa kate saya suke gi opis?


nape saya tak suke gi opis?
sbb ZA!:/
sbb kat opis ade ZA!:(
sbb ZA ada kat opis!:'(


takle nak interframe name dy ni. sume demi masa depan saya. sbb saya takle meramal ape yang akan jadi sok hari!

angel o angel o angelinajolie. bawa la saya terbang!! saya sesaknafas la.
[wakemeupwhenhe'snotaround!!:P]

ikan o ikan o ikankaloi. bawa la saya berenangrenang!! saya panas la kat sini!
[masa ni dh basah2 da kertas ni. nanges hengat dunia lagi. kalau tak haru satu opis ni.]

ni tempat keluhkesah cik saidah dan cik syahida. yang bertudung cokelat yang tgh tekun tu, AO.
[salah sorg snr yang memahami,
nape saya bermurung, nape saya tak seceria selalu, bila ZA ada]

whatever happens, it's happen for a reason. life must be going on.
[life is simply like merrygoaround]

notakaki: kehadapan encik ZA, sempena lebaran ni, saya memohon maaf zahir dan batin. moga kamu selamat pergi dan pulang!

0 hugs:

.. less is more .. © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!