Tuesday, December 23

apa hasilnya tulisan berlaga dengan gambar??

hi.

perihal artis kahwin pun boleh menjadi isu. mujur pagi kejadian kami mengikut laluan alternatif ke persada, kalau tak mungkin kami saksi mini drama antara wartawan. aku masih tak paham!

walau ramai yang berpusu ke masjid negeri, tapi masih ramai juga umat dalam persada. nyata memang malaysia ramai penghuninya. aku cepat mabuk dengan suasana berhimpit. sudahnya pulang ke rumah, aku keletihan dan tertidur setengah jam. bagi aku itu lama, sebab aku susah untuk lena siang hari.


saat ini, aku dan acik dah sangat teruja untuk pulang. sampai ke pintu keluar, baru sedar emak dan adik masih di gerai booth dakwat pencetak. belonbelon yang aku pegang harus dikreditkan kepada acik. tahun sudah semasa kami hadir untuk acara yang sama tak sesusah ini untuk mendapat setangkai belon, malah kami berjaya membawa pulang tiga atau empat, itupun kalau tak salah ingatan aku. sebab kesungkaran mendapatkan belon dan emak yang beriya mahu bawa pulang sedikit tanda, achik berjaya peroleh dua!

*tepuktepuk*



terima kasih, abang!



muka yang semakin bercahaya.*sila muntah di mangkuk tandas dan bukan di situ ya!!* dan persoalan, mengapa dengan bibir/mulut aku tu? ouh! gaya terbaru. mungkin! mungkin juga dengan gaya muncung begini baru muka aku bersinar. cuba kau cuba. *pedulik.haha*



malam nya, aku, ateh dan ana bermain contengan muka dan badan. seronok! tapi biasalah, esok bila aktiviti wangi dicium mak, harusla ditanya. kami sedia!! tapi, mak memang sekarang makin sedikit cool. aku akan nyatakan lagi sebab mengapa aku kata mak begitu cool sejak akhirakhir ini.


dilukis dan diilhamkan oleh ateh. dan aku pewarna hebat!
*sekali lagi, jangan muntah disitu!*


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

jawapannya:
tiada apaapa, cuma dapat menghilangkan sedikit jemu dengan penulisan bila ada gambarnya.

*sengeh*

aku cool kan?
sila hangguk!
::shylicious::


9 hugs:

Mysterious Lady said...

poning!
den pon clz b

::shylicious:: said...

apsal?

hi clasmate!!:)

Mysterious Lady said...

panjang bonar

Mysterious Lady said...

den lak ngantuk

Mysterious Lady said...

bilo kau balik shah alam?
kau serumah dgn lin ko?

::shylicious:: said...

untuk ekau aku wat pecahan post ni.

hehe

tak serumahla. jiran.

i'Allah ahad ni sampaila.

Mysterious Lady said...

hahaha

mr ahaha said...

cool dan cantik! hehe

::shylicious:: said...

syarul: mesti kau terharu kan.

mr ahaha: thx!

.. less is more .. © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!