Sunday, December 28

pesanan untuk farah ani : [34] *kalau jumpa*

[1] Bekas kekasih saya adalah : seseorang.ouh!haha
[2] Saya sedang mendengar : nyanyian merdu kanakkanak yang saya akan rindu!
[3] Mungkin saya patut : berhenti buat tag ni. siap untuk tidur. hehe

[4] Saya suka : buli dia dan dia dan dia.
[5] Sahabat-sahabat baik saya : zsalhinaag.:)
[6] Saya tak paham : kenapa kelas bermula lusa?:P
[7] Saya kehilangan : rambutrambut yang saya tarik. gobotakgo!:P
[8] Ramai yang berkata : rasa macam tak sabar nak mula sem baru tapi bukan untuk belajar. dan saya hampir setuju.:P
[9] Makna nama saya : saksi yang sempurna! ;D
[10] Cinta itu adalah : perasaan yang halus. wow~
[11] Di suatu tempat, seseorang sedang : menunggu balasan pesanan ringkas dari seseorang atau mungkin ramai orang.
[12] Saya akan cuba : perbaiki diri.
[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud : kewujudan Allah.
[14] Telefon bimbit saya : sudah kehilangan separuh tenaga.
[15] Bila saya terjaga dari tidur : saya akan berlari membuka pintu bilik yang digendang emak.:p
[16] Saya paling meluat apabila : mendengar cerita yang direkareka.
[17] Pesta/Parti adalah : hiburan.hm-hm.
[18] Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : momo.
[19] Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : kanakkanak.
[21] Malam ini saya akan : tidur dengan ana.:)
[22] Esok pula saya akan : bersiap untuk bertemu rakan baru.
[23] Saya betul2 inginkan : keamanan dan kebahagiaan. aiceh!
[24] Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : *saya jarang melihat cermin*
[25] Pusat membeli-belah atau arked permainan : pusat membeli belah.pasti!
[26] Makanan Barat atau Jepun : duadua pun oke.
[27] Bilik yang terang atau gelap : sederhana.
[28] Makanan segera adalah : jajan dan mi segera.
[29] Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : padan muka.haha
[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini?? : tidak hingin.
[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni? : ya, sudah.
[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah anda? : ayah hampir sebulan yang lalu. mak sebelum keluar tadi.
[33] the victim: *kamu si pembaca yang setia.ye. kamu yang sedang membaca ini!*:))

p/s: adeq fawani, harap ini terakhir ya. lepas ni, mahu ke shah alam, ada susah mahu rajin seperti enam bulan sebelum, seperti ini. terima kasih kerana sentiasa mengingati.haha. pesal plak aku skema ni. blah blah.

love,
lil S.

0 hugs:

.. less is more .. © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!