Thursday, December 25

puteri bersiung

sejak malam tadi semasa aku menonton obsesi tetibe aku terasa cairan dingin dalam mulut. aku capai tisu dan ia dikesan berwarna merah.

*btw, kau tentu rasa juga darah itu dingin sikit dari suhu dalam mulut kau kan? heh*

aku cuma tak pasti apa punca. mungkin aku bakal ditabal menjadi puteri atau ratu bersiung.

*puteri perlu ditabal macam raja juga k? macam tak je.hmm~*

pagi ni masih terasa dingin cairan itu.

notakaki: jb hujan dari malam kelmarin. Alhamdulillah, kawasan rumah aku tinggi dan selamat dari bencana alam. tetiba aku rasa suhu di luar badan dan cairan di dalam kelongsong mulut bakal mencapai persetujuan suhu yang sama. argh!!!

masih mencari punca,
shylicious.

0 hugs:

.. less is more .. © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!