Thursday, January 29

pesanan doktor buat pesakit

aku mungkin bukan doktor bertauliah yang dianugerah ijazah di atas manamana pentas universiti di dunia. mungkin pernah atas pentas tadika yang mana aku pernah menjadi muridnya.

aku perlukan pesakit yang memang sakit dan perlu doktornya. mungkin aku bukan doktor sewajibnya namun aku rasa aku doktor seharusnya. dan aku menghitung masa.

pesakit tunggu doktor oke? kalau tidak mahu lebih saket diubat doktor ini. tolong rehat secukupnya sebelum bertemu sang bulan seterusnya.


2 hugs:

incik neng said...

ini puisi ke syair ke gurindam ke sajak ke cerpen ke rumuskan karangan kepada 20 patah perkataan.

alah macam mase spm punye rumusan karangan whaha

::shylicious:: said...

ape pun. aku dah kate ianya pesanan. terserah mahu klasifikasi kan ia bawah kategori mane. yang aku tahu ia di bawah kumpulan U. sesuai tuk semua golongan. muahahaha

.. less is more .. © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!