Tuesday, March 3

selamat bernafas bebas buat kau yang lama lemas.

aku bukan sukasuka nak hangen. dan aku pun tak suka nak hangen tak tentu pasal. tapi kau tau tak aku cemburu. kau tau tak aku cemburu sebab aku kesah. duh!

oke. awal post dh nak emo.

akhirnya juga. aku seakan pasti membatalkan penyertaan makan-malam-ntah-hape-hape yang bakal berlangsung 10 April nanti. hampir 98% aku yakin!. sampai jumaat dan jika masih kosong tangan aku ke tangan bendahari itu. aku 100% berkeputusan.

ul darl-ie!
thanks for the call. really miss ya! bila lagi mahu ketemu? terima kasih kerana prihatin. kamu juga harus kuat! mari melawan apa yang patut kita lawan!

leen, izzah dan dayah!
rehat cukup agar cepat sembuh! rindu kalian!

buat mea.
selamat bernafas bebas. aku tahu kau lemas.

asma dan jun.
aku juga sayang kalian. katakata kamu dua, buat aku tersentuh. terima kasih!

moga entry seterusnya,
aku bebas dari emosi aneh.
moga.

0 hugs:

.. less is more .. © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!