Monday, November 17

'v' + ^_______^ = :/

hi.
selamat kepenatan pulang dari tempat keje.


kisah satu:
aku ingat lagi petang tu kau kate, 'kau jadik besties aku maw?', aku senyum. dan kita pulang ke kamar sambil makan aiskem. tak sampai setaun pun lagi, aku tak rasa kau dah lupe. dari pemerhatian aku sepanjang kite berteman, aku sangka kau seorang yang menghargai persahabatan. tapi mungkin benar aku perlukan kanta yang dapat membantu aku menajamkan lagi pemerhatian. ouh, seyes! aku kecewa!

dalam hidup, teman aku memang ramai. sahabat aku seorang, kakak aku seorang, dan aku mempunyai kembar seorang. ketiga2 mereka yang rapat sama sekali tidak mempunyai pertalian darah. aku sayang mereka sangat! aku sayang semua teman! tapi sekarang aku kehilangan sahabat. back to basic: LESS IS MORE!!


kisah dua:
aku cuma maw kata, suka atau duka, aku maw kongsi segalanya dgn CH! itu janji aku! bukan tuk setaun yang dulu, tapi selamanya! aku tahu dia sedeh. aku harap dia tabah. kamu tahu aku akan selalu disitu menemani kamu setiap waktu!

-------------------------------------------------------------------------------------------------


aku taw post kali ni lebih kepada perasaan.
aku suka saat semalam, aku nangesnanges mengeluarkan segala sakit. aku ceritacerita. dia dengardengar. aku redareda. kami gelakgelak. sudahnya, kami tertidur! ouh...aku rindu!


kalian, sayangi persahabatan!
aku sibuk sebab aku peduli!
aku kesah sebab aku sayang!
tulungla sedar sebelum aku lempang! haha.

ok, aku tipu! mane sanggup aku nak tampar.
aku manusia, kau juga!

even kita mula bercakap,
aku tak rasa keadaan akan kembali seperti dulu.
harap kau mengerti.
hati aku, kau koyakkoyak macam kertas 'dubai'. heh!
*aku sudah sembuh dan waras. so, aku jadik ngengs.oke. belum waras sepenuhnya!:P*

------------------------------------------------------------------------------------------------

aku cuma mahu tanya, kenapa bila aku nanges, hidung aku akan rasa saket yang amat? macam bleeding tapi tidak! adakah aku tak patut mulakan tangisan? atau aku sepatutnya, nangesdanterusnanges bia tak rasa saket?? ada sesapa tahu?


::shyshybabyliciousngengs::



9 hugs:

Anonymous said...

wieeeeeeeeeeeeeey!

::shylicious:: said...

hah? kau kesah satu atau dua atau bukan keduanya??:PP

eh.eh.siapaka?

Anonymous said...

yipppiiii...kemendalaman post ini membuat ak menggali2..lalala~

~JohNnyIchi~ said...

nama saya ruzaini
saya datang dari shah alam melalui wayar-les internet.

saya bukanlah manusia yang anda ceritakan dalam kisah satu dan dua.

hehe

erin said...

ayoo..a bit touching la post ko kali ni.tp mmg best.womantik!love it!ngee

::shylicious:: said...

anonymous: ko nak cangkul??:p

john: nape ko ade tersenarai dalam kesah yang tertulis?

erin: malu i! haha. juz huge depressed! n cannot help it. kna luah gak. tetibe jadik womantik wo.. [bole k guna huge tu??hee]

ash said...

womantik!

~JohNnyIchi~ said...

gedix-tik!
apekah?

::shylicious:: said...

ash: besh kan jadik woman? ade womantik.:P

johnny: aku taw ko jeles johnny!! haha nway thx for d compliment! damn terharu wo.lalalala~

.. less is more .. © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!