Saturday, November 15

CHANGES, we need!

hi.
selamat senja. *haih, aku cam selalu suke menulih mase2 cmni pla*

berkaitan dgn tajuk. aku rase aku kna ubah cara aku care dgn org terdekat aku. ni bukan kali pertama. but dah banyak kali sangat kot. dan aku SAKIT sangat la. sebab bleyh sakit cz aku terlalu care ngan kawan2 aku.

kalau aku termampu. nak je aku tulis a ke z dan ke a semula. at least sume kua. at least aku lega. dan sekurangkurangnye, aku tak menanggung sesorang.

ye. saat2 tensi cmni. aku lebeh suke spend mase dalam kete dgn *. ride kemane2. dan dah tentu die akan menadah tinge tuk denga aku blabla ini dan blabla itu. ouh..aku rindu!

mood tade. dan aku benti di sini dulu.

ouh ye. tadi mencube bluberry cheesecake. bau yang sangat enak dan muge rasenye enak bagai sorga! muge setiap hadaman kek tu wat aku makin lega!!! can't wait!

dan ye... buku yang aku caricari dah jumpe! yippie! kesian mrboyf tuk mendenga ngomelan2 setiap kali aku penat dan lelah mencari buku yang asek kehabisan stok di rak dan juga stor.*tuk seketika ni kite senyap oke. tunggu next buku yang kite craving for.heh. macam nak makan pla eh?. tapi seyes cari bagai cm mengidam! tapi memang aku ngandung ape.?aku ngandung anak caceng!:P*. and finally::


moga hari ini lebih baek dari semalam.:))

::seyes aku ngah marah *dalam hati*::

2 hugs:

Anonymous said...

ouh, bku indon rupenyer! haha
mcm tajuk asal blog ku pule bukunyer

::shylicious:: said...

aah eh. patutla beriye kite mencari..pfft!

.. less is more .. © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!