Sunday, November 16

wish itu harapan-kah?

hi.
selamat pagi!

terpanggel untuk menulis sebab aku rindu!*ouh, mengapa lately ni aku mcm sgt transparent tentang perasaan??pfft!*aku mcm suke sgtsgt suke la kan. smlm pas publish post tu. CLICK. inbox aku diterpa satu msg. aku gembira oke dgn msg tu! <33.

semalam memang agak emo. dan aku sangat berharap, arini takde emoemo lagi. bosan weyh.

hmm. dah la.. aku lapa. maw makan. sampai nanti.daa~

7 hugs:

~JohNnyIchi~ said...

ohah
tgh meroyan la nih?

mysterious Lady said...

awl gile mengepost

ash said...

rindu sape tu?

[a.lady.named.shy] said...

john: aah la. semalam la. rini cm normal sket. haha

syarul: dahtu aku bgon pagi gile maa. hbs bace blog2 org. ntah sesape aku duk click2, tak kenai pun. atlast, update blog sendiri. tu pun sebab lapa. hee~ klu tak lagi aku leka.

ash: hmm. kna gitau k?:P. rindu dengan pengirim sms.:P. lalalala~

Anonymous said...

ko makin transparent r skrang..bagus2,keep ur good job..i xsangka ko camni..hoho

::shylicious:: said...

anonymous: thx! XD

::shylicious:: said...

btw, i pun tak sangke. hakhakhak. seyes la weyh aku tataw nape ase cm nk bergulingguling bace comment ko. heh! thx!

.. less is more .. © 2008 | Coded by Randomness | Illustration by Wai | Design by betterinpink!